27 Mart 2010 Cumartesi


Enjektörlerdeki gözler kapandı. Dört tane sağlam var. Toplam 11-12 tane larva almıştık. Enjektörün pistonunu çok uca ittiğim için gözlerin çoğu yere düşmüş. İşin acemisi olunca böyle oluyor. Resimde de görüldüğü gibi 3 tane yüsügün etrafını büyükçe örmüşler. Birini elime aldım iyice kontrol ettim sıkıntı yok yüsük sağlam. Geçmiş yıllarda da yaptığım larva transferlerinde bu şekil görüntüler oluşmuştu. Arılar yüsüğün etrafını neden bu şekilde büyütüyorlar bilmiyorum. Daha korunaklı hale mi getirmek istiyorlar acaba? Ali Abi siz ne diyorsunuz bu duruma? Size sordum bu işin ustası sizsiniz.

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın hocam benim hafızamda kalan arıların siyahı görmediği ve düşman bellediği şeklinde,o yüzden maskelerin penceresinin de siyahtan yapıldığı şeklinde bir görüş mevcut,saygılarımla.